Napoje gazowane, telewizja i media społecznościowe.

Obecnie najpopularniejsi z producentów reklamują się i w telewizji, czyli ich reklamy emituje się w blokach reklamowych w przerwie filmu, ale chyba ważniejszymi są reklamy emitowane na portalach społecznościowych takich jak Facebook.

Reklamy te ogląda wielu z nas, ale często wystarczy przesunąć palcem po dotykowym ekranie smartfona, po to by przejść do innej reklamy lub zdjęcia znajomego. Wiele znaczy też i to, że najważniejsi producenci napojów gazowanych niemal cały czas mówią o tym, że ich napoje zlewa się do butelek, które to w stu procentach wykonano z tworzywa z recyklingu, a dokładniej tworzywa te wielu z nas zbiera do worka z napisem plastik, a potem są one odbierane spod domów osób prywatnych i spod firm.

Mniej więcej cztery razy w miesiącu, a potem odpady te są lepiej sortowane. Dalej się je przetapia na granulat, a z tego granulatu robi się nowe plastikowe butelki, które to przed napełnieniem są myte. Takie bycie bardziej eko się opłaca dla producentów napoi gazowanych i warto o tym wspominać w reklamie i to głównie ze względu na panującą modę.

Inne typy reklam.

Najbardziej popularni producenci napoi gazowanych w swoich reklamach mówią też i o tym, że jakieś 10% zysków przekazują na domy dziecka lub na walkę z chorobami nowotworowymi. Takie reklamy mogą być też powiązane z kopaniem studni w Afryce i warto o tym wspominać w reklamie, po to by tworzyć zaskakująco przyjazny wizerunek marki.

Czytaj dalej

error: Content is protected !!